Recomanació del Saltacontes Març 2016

CONTES D’AVIS

Autor/a:Alumnes de diferents escoles de Catalunya
Il·lustrador: Pilarín Bayés
Editorial: Mediterrània
Any: 2015
Pàgines:103
Edat: de 8 a 12 anys
contes davis- pilarin

Contes d’avis inclou els escrits de les escoles guardonades en el 12è premi Pilarín Bayés de contes escrits per nens i nenes, il•lustrats per la Pilarín Bayés. El tema de l’edició ha estat “Els avis”. Aquest volum és el resultat de la tria d’entre més de 2.700 contes d’alumnes de 6 a 12 anys dels cicles de primària de més de 200 escoles de tot Catalunya.
El llibre és un bon testimoni sobre què vol dir ser avi o àvia avui en dia.
Apareixen totes les coses bones i positives que aporta tant als avis i les àvies, com als néts i netes. Valors com cuidar, l’amor, el compromís, el compartir, la multiculturalitat, i el fet de ser referents; però també la distància i l’enyorança, la vellesa, la malaltia i la vulnerabilitat de les persones grans formen les quinze històries que hem recopilat en aquest llibre.

Un llibre escrit per nens que no us deixarà indiferents!