XXV Jocs Florals Escola Joan Maragall

Avui 22 d’abril de 2016, a la nostra escola hem celebrat, un any més, els Jocs Florals. Però aquest curs ha estat una jornada una mica més especial, ja que enguany celebrem el 25è aniversari del Jocs Florals al Joan Maragall, acte que aplega cultura, ensenyament i diversió.

IMG_8837Sota el tema dels animals, els diferents cicles d’Educació Primària han treballat els cal·ligrames i la poesia per tal de fer creacions meravelloses.

L’acte ha començat amb la projecció de la llegenda de Sant Jordi, narrada pels nens i nenes de 6è. Després, ha aparegut el presentador de la gala. Sabeu qui era? doncs ni més ni menys que en Joan Maragall, interpretat pel fantàstic Narcís Selva.

IMG_8849 Ha recitat alguns dels seus poemes i tot seguit ha procedit a fer l’entrega de premis. Un per a cada classe i les tres Flors: La Flor Natural, l’Englantina i la Viola d’Or.IMG_8899Aquest any també també s’han endut una distinció la Carme Valentí i la Francina Bermúdez, ambdues mares de l’escola, així com les les mestres Aina Urizal i Helena Minoves.

IMG_8900Per acabar hem tornat a l’escola on l’AMPA ens ha obsequiat amb un gran esmorzar: pa amb tomàquet, pernil dolç i formatge. Un punt i final genial per aquest dia.

IMG_8903BON SANT JORDI A TOTHOM!