SORTIDA COSMOCAIXA 4T

La classe dels Artistes i dels Animal Crossing hem estat treballant l’Univers i el Sistema Solar a l’escola. Per aquest motiu, vam voler aprofundir els nostres coneixements fent una sortida per visitar el CosmoCaixa a Barcelona.

Primer, ens van fer fer un recorregut per l’exposició “El Sol, la meva estrella”, on l’educador ens va explicar la relació que tenim els éssers humans amb el Sol.

Després, vam visitar lliurement el museu, tocant, olorant, sentint, descobrint i vivint totes les coses que veiem. Ens va encantar!!

Aleshores, un educador ens va venir a buscar per fer-nos una visita guiada per l’exposició de l’Univers, i vam poder aprofundir i conèixer moltes coses més.

Ens va entrar la gana amb tanta curiositat i vam anar a dinar a la plaça exterior, dins del CosmoCaixa. En acabat, vam jugar una estona i vam tornar a visitar el Museu lliurement.

Ens ha agradat molt, tant alumnes com a mestres.

Si voleu veure tot el que vam descobrir i com ens vam divertir aprenent podeu fer click aquí.