COMIAT DE LA PERMANENT DE DELEGATS I DELEGADES

Avui s’ha reunit per darrer cop la Permanent de Delegats i Delegades del curs 16/17 de l’escola.

Unes trobades que ens han permès aprofundir en molts aspectes i ens han ajudat a analitzar les necessitats del centre i dels seus usuaris: alumnes, mestres i famílies. Han estat un dies de molta feina on hem pogut aprendre plegats i, de manera conjunta, per aportar el nostre granet de sorra i poder millorar el Joan Maragall.

Amb ganes de descansar però també molt contents i contentes de la feina duta a terme al llarg de tots aquests mesos. Tornarem amb setembre amb moltes ganes de seguir endavant!

Des de l’equip docent de l’escola volem agrair la tasca de tots els delegats i delegades i felicitar-los pel treball i la seva implicació.

IMG_20170602_113832 - copia