COLÒNIES ESTERRI D’ÀNEU 4t

Aquesta setmana els nens i nenes de 4t hem estat de colònies al camp d’aprenentatge d’Esterri d’Àneu (Pallars Sobirà). El viatge en autobús va ser una mica llarg però les ganes de trepitjar la neu i d’estar amb els amics el van fer més amè.

El primer dia, després de dinar i endreçar les habitacions, vam fer una activitat d’orientació i paisatge amb l’ajuda d’unes brúixoles. Vam acabar la nit jugant al parc del poble i fent un cacaolat a la pensió “La Creu”.

El segon dia vam anar a fer raquetes de neu al Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici. Vam riure molt ja que semblàvem pingüins caminant per la neu. Vam acabar el dia a la discoteca de la casa amb la Dj Elizabeth i vam observar les estrelles amb un planetari que vam crear.

El tercer dia, després d’esmorzar vam anar a visitar El Bosc del Gerdar, un gran bosc d’avets on, a part dels avets, vam poder veure alguns caus i rastres d’animals, així com una trampa d’ossos. Després d’aquesta aventura, vam tornar a la casa de colònies a dinar. Per postres vam menjar un deliciós pastisset de xocolata!

Finalment, després de pair una mica el dinar vam carregar les motxilles i les maletes a l’autobús i vam començar el viatge de tornada cap a Vilanova del Camí amb molta energia i moltes ganes de veure a les famílies.

En resum, tant els nens i nenes com les mestres hem gaudit molt d’aquesta experiència a Esterri d’Àneu i hem après moltes coses sobre els paisatge d’aquesta vall i dels seus entorns. Fins i tot, ens han explicat la llegenda del compte Hug Roger.

En el següent enllaç us podeu descarregar les fotos d’aquests dies i veureu que bé que ens ho hem passat!