CARNAVAL 2017

El passat divendres 3 de març a la tarda, vàrem celebrar el carnaval a l’escola. Cada cicle anava disfressat seguint les consignes que el Rei Carnestoltes va dir: els d’Educació Infantil de prehistòrics, els de Cicle Inicial d’egipcis, els de Cicle Mitjà de cavallers i els de Cicle Superior de científics. Les disbauxes d’enguany seguien la temàtica del monogràfic que celebrarem a finals del trimestre.

Cada nivell va desfilar en una inmensa rotllana de nens i nenes per lluir la seva disfressa. Finalment, vam ballar una coreografia tots junts.

La col·laboració de les famílies ha estat un èxit i gràcies a la participació de tota la comunitat educativa, alumnes, famílies i mestres, hem pogut gaudir d’un carnaval esplèndid!!!

Aquí us deixem el vídeo final d’una tarda magnífica i esbojarrada.