1a. REUNIÓ DE LA PERMANENT DE DELEGATS I DELEGADES DE L’ESCOLA

Avui els delegats i delegades de les classes de primària ens hem reunit per parlar de tots aquells temes que creiem que són importants per a la nostra escola i per manifestar a l’equip directiu les inquietuds dels alumnes, així com les propostes que puguin millorar el centre.

La reunió d’avui ha servit per conèixer a tots els representants i per explicar el funcionament. També ha estat un espai per proposar als diferents delegats/es un treball específic de cohesió de grup, valors i actuacions encarats a la cooperació i el respecte, tots ells sota el lema “Som una pinya“.

Aquestes reunions es celebren el primer divendres de cada mes i els representants de cada classe porten a la reunió les coses que han estat parlant amb la seva classe a l’hora de tutoria.

Formen part d’aquesta reunió la directora, el cap d’estudis i tots els delegats i sotsdelegats de tercer fins a sisè.