Entrega dels Premis Sambori

Omnium Cultural organitza i impulsa des de fa 10 anys el premi “Sambori” a Catalunya, Andorra i a la Catalunya nord. Es tracta de l’únic premi de Narrativa en català dirigit als Centres Educatius dels Països Catalans. Els objectius bàsics del premi són difondre l’ús del català dins l’àmbit escolar tot incentivant la imaginació, la creativitat i tots aquells valors pedagògics que es treballen a cadascun dels Centres educatius.
Aquest any 2016 l’entrega dels premis d’una fase sectorial s’ha realitzat a Vilanova del Camí. Penedès, Garraf i Anoia eren les comarques d’aquesta fase, que posteriorment passaran a la gran final que es celebrarà el mes de maig a Barcelona.
A l’escola Joan Maragall hem ficat fil a l’agulla i el Cicle Superior ha participat amb una petita mostra d’uns treballs realitzats per tres alumnes: la Paula Acedo, la Naiara Andreu i la Noha Akhazzan. L’experiència ha estat molt positiva i engrescadora i des de aquestes ratlles encoratgem als altres cicles de l’escola a participar-hi el curs següent. No és res més que un reflex dels treballs que els nostres alumnes fan al llarg del curs.
No hem guanyat, però l’experiència viscuda ha estat molt enriquidora i les alumnes participants, juntament amb els seus pares, han passat una estona molt entranyable i molt divertida amb els presentadors de l’acte Gisela i Joan Valentí (actor vilanoví), acompanyats del Teatre Nu amb l’espectacle “Mrs. Brownie”.