COOPERATIVES DE 5è

Les tres cooperatives de l’escola, han arribat al moment més esperat pels socis LA VENDA DELS SEUS PRODUCTES al mercat del poble.

Després d’uns mesos intensos, en els quals s’han definint els productes que es vendrien a partir d’un estudi de mercat fet entre la gent del poble i mestres del cole, s’ha fet una acurada i entretinguda fabricació de productes, s’han etiquetat i dissenyat la propaganda que es repartiria per donar a conèixer el projecte, s’ha formalitzat la documentació municipal necessària per a instal·lar la parada… Finalment, el divendres 11 de maig les tres cooperatives: La Petita Botiga del Joan Maragall, Joan Maragall artistes i Súper Manualitats J.M., es van instal·lar al mercat per oferir els productes al veïns i veïnes del municipi.

La resposta i acollida va ser espectacular! Tots els socis no van parar ni un moment i les vendes es van disparar tant que a mig matí, gairebé ho tenien tot venut. Per tant, objectiu aconseguit!

Tota una experiència de vida i d’aprenentatge pels nostres alumnes.