SALUT

L’ESMORZAR

• Els alumnes han de venir esmorzats de casa, i en tot cas que portin algun complement lleuger per a mig matí. A l’ escola cal portar un esmorzar saludable (entrepà, fruita, fruits secs, …).
  • Intenteu sempre que sigui possible evitar el consum de “bolleria industrial”.
  • Recordeu que “A l’escola, reciclem”. Per tant fomentem l’ús de la carmanyola.
  • Els dimecres és el dia de la fruita.
  • Des del curs 2017/18, afavorint la nostra tasca en l’educació per cuidar el medi ambient, demanem que els alumnes no portin envasos de plàstic, ni paper d’alumini. D’aquesta manera afavorirem el no generar tant residu.

MEDICAMENTS I MALALTIES

• L’escola no administra medicaments als alumnes. Cal procurar que s’administrin fora de l’ horari escolar. Si, tot i així, algun alumne ha de prendre un medicament, caldrà que porti la recepta mèdica i una autorització signada al tutor/a i escriure a l’envàs el nom del nen/a.
  • En cas de malaltia comuna i/o febre els alumnes no han de venir a l’escola. Tampoc poden venir si tenen conjuntivitis, altres malalties de fàcil contagi o estan sota els efectes d’un antitèrmic.
  • Quan un alumne es trobi malament o requereixi atenció mèdica, s’avisarà a la família.
  • Sempre que es reculli a un alumne/a de l’escola s’haurà de firmar una autorització a secretaria, deixant constància de qui se l’emporta.

ALTRES

• Quan hi hagi algun cas de pediculosis (polls) us avisarem amb una nota per tal que ho reviseu i fer el tractament adient.
  • En cas que algun alumne porti aigua es recomana que es porti en un envàs suficientment consistent, per tal d’evitar desperfectes en el material