CICLE SUPERIOR FA UN ESPANTAOCELLS

A cicle superior hem fet dos espantaocells pel nostre hort. I què bé ens ho hem passat! Amb roba vella, una bala de palla i molta imaginació hem fabricat els nostres dos espantaocells. Us pengem fotografies del nostre procés de creació.




Llegeix més»

Som uns artistes!

Els alumnes de 1r i 2n a les classes de plàstica estan treballant Dalí i aquesta setmana han gaudit molt creant i pintant les seves obres pròpies.
Són uns grans artistes surrealistes!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

I5 visitem la biblioteca

Aquest matí hem sortit de l’escola per anar a la Biblioteca. Quan hem arribat ja ens esperaven per explicar-nos un munt de contes. Alguns ja els coneixíem i hem ajudat al bibliotecari a explicar-los. Hem estat molt atents i hem gaudit moltíssim!
També ens han deixat… Llegeix més»