Som uns artistes!!
14/06/24Els nens i les nenes d’I5 vam fer uns treballs de fang molt creatius.
Primer vam anar al pati a buscar elements de la natura.
Una vegada a la classe vam preparar el fang per plasmar la planta, la branqueta, la pinya… que
més ens havia agradat. Després… Llegeix més»



