Hem rebut el segon missatge de la Vella Quaresma!
Hola a tothom! La Vella Quaresma ens ha tornat a enviar una carta! Ens recorda que la setmana vinent anirem d’excursió a Riudellots de la Selva a visitar la fundació Mona! Segur que li agradaria venir amb nosaltres! També sap que tindrem dos aniversaris per celebrar! Ja deu esperar el seu tros de coca! jejeje […]
Hem rebut el segon missatge de la Vella Quaresma! Llegeix més »


