Carnestoltes
Quin dia més maco que hem passat per Carnestoltes! A la classe d’indantil hem fet planter de carbassó a primera hora del matí i després hem plantat diverses plantes aromàtiques al voltant de l’escola fins que en Quico ens ha cridat per fer-nos una xocolata desfeta amb melindros boníssima que havia preparat! Ens hem fet […]


