Història

Jorba està situat a la zona central de la comarca de l’Anoia, el municipi, amb una extensió de 30,96 km2, comprèn a més del poble de Jorba – cap de municipi- el de Sant Genís, Traver, Castellví, la Sala i la Creu de Sant Pere, entre d’altres. El poble de Jorba compta amb uns 800 habitants i està situat a una altitud de 380 m.

L’escola va canviar d’equip directiu el curs 2016-2017 i a partir d’aquell moment va començar una nova etapa, tant pel que fa a la metodologia com a la relació amb els agents socioculturals del poble.

El curs 2019-2020, vam guanyar el Premi Baldiri Escola en reconeixement de la tasca realitzada al llarg d’aquests 4 anys. Aquest fet ens ha donat força per continuar amb el nostre projecte i fer-lo créixer.

Fins al moment actual el nostre treball diari queda evidenciat en els resultats del nostre alumnat i sobretot en la relació que mantenim amb alumat, famílies i agents socials de l’entorn proper.