L’ESCOLA

Un dels eixos del nostre projecte és fomentar una relació molt intensa amb el poble i l’entorn on viuen els nostres alumnes. Per aquest motiu hem de tenir molt present el teixit sociocultural del municipi així com el seu entorn natural. També pretenem involucrar a les famílies en les activitats d’ensenyament-aprenentatge, aportant coneixements i vivències que vulguin compartir amb els nens i nenes de l’escola.

Volem aprofitar aquest entorn i el fet de ser pocs alumnes a les classes, per treballar d’una manera globalitzada, íntegrament relacionada amb l’entorn i mitjançant la qual els aprenentatges siguin significatius pels alumnes.

L’Escola Guerau de Jorba actualment té 70 alumnes, 11 de Llar d’infants, 19 d’Educació Infantil i 40 d’Educació Primària.

Això ens permet atendre tots els alumnes de manera personalitzada i treballar la inclusió de manera individualitzada a tots els nivells. Fent treball per projectes en grups cooperatius.