Nadal a l’escola

Després de molts dies i de molta feina, vam poder oferir als pares, mares i altres familiars que ens van venir a veure, una versió dels Pastorets realitzada pels alumnes de Cicle Superior. Tots els nens i nenes de l’Escola Guerau de Jorba van participar fent els decorats i els disfresses i com no podia ser d’altra manera, ells van ser els protagonistes de la festa.

Al matí vam fer cagar el Tió i vam esmorzar tots junts. A la tarda vam fer Els Pastorets i l’AMPA ens va convidar a neules i torrons.

Moltes gràcies a tots per fer-ho possible.

Lab sobre rodes

L’espai Lab 0-6 s’apropa a les escoles per a que els mes petits puguin començar a fer ciència. Ens ho hem passat d’allò més bé manipulant i experimentant.
Fent camins amb la sorra, fent rodar politges, intentant barrejar líquids, provant quins materials imanten i quins no…… i un munt de coses i de preguntes que han despertat els nostres sentits!

La classe de les estrelles visitem la farmàcia

A la classe estem preparant un racó per a jugar a metges. Com que hi hem posat capses de medicaments se’ns ha acudit que podríem visitar el lloc on es compren “la farmàcia”- Hem vist el funcionament de la farmàcia i tota la part que hi ha rera la botiga. Els calaixets on es guarden els medicaments. Les caixes que arriben amb les comandes. La nevera on han d’anar alguns medicaments. També ens hem pres la pressió i ens hem pesat. La farmacèutica ens ha explicat que és una recepta i ens n’ha donat perquè nosaltres puguem fer de metges i escriure-hi. I molt, molt important: es clar que els medicaments han d’estar endreçats i fora de l’abast….Nosaltres no n’hem de tocar mai cap!!!!!