CANTA

MEMÒRIES D’UNA ENTREVISTA

La mainada de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’Escola Estudi Alejandro Casona de Les, ha realitzat aquest curs una activitat conjunta amb la coral Sarda d’Iddanoa Monteleone, aquest treball s’ha dut a terme des de l’àrea d’educació artística, música, català i valors.

Hem gaudit molt coneixent aquesta coral, les seves veus i el seu gran talent musical.

Us deixem amb un recull audiovisual d’algunes de les experiències que hem viscut durant aquesta etapa educativa.

Cliqueu la imatge per veure el vídeo!

Gràcies a tothom que hi ha participat per fer-ho possible!

Us mostrem també, un petit regal musical que ha preparat el conjunt instrumental de Cicle Superior per donar les gràcies a la coral per la seva participació.

Es tracta d’un petit arranjament fet amb respecte i estima, de la peça musical “Luna”, de Michele Turnu. L’hem anomenat: “Un pezzo di luna”. Feu clic a la foto per visualitzar-lo.

Desitgem que us agradi!

1. Giuseppe Ricciardi

En primer lloc, voldria demanar perdó pel meu mal català: només conec la llengua italiana i he confiat a Google la tasca de traduir. Però, encara que sigui maldestre, voldria expressar la meva admiració pels alumnes que han fet aquest bell treball de grup i pels seus professors que ho han permès. Tinc 70 anys i vaig viure els meus primers 30 a Sardenya: aquesta iniciativa vostra em va fer plorar. Aquest tipus d’escola és preciosa i formidable no només per les matèries i habilitats que transmet als nens, sinó sobretot perquè potencia els bons aspectes de l’ésser humà i el sabor feliç de les comunitats que es coneixen i s’estimen. Gràcies gràcies gràcies.
    I gràcies a Alba Orrit Borrell que em va presentar tot això. Salutacions des d’Itàlia.
    Giuseppe Ricciardi

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *