INTUITIVE STREAM DRAWING – DIBUIX INTUÏTIU

Els alumnes de 5è i 6è, hem realitzat una activitat anomenada Frozen Pond, ja que en el paper es representen les línies que es marquen quan es patina sobre gel.

Aquesta activitat forma part de l’aprenentatge obtingut a partir de la formació per mestres rebuda durant el curs Erasmus sobre Art (Active Art & Art as Therapy).

Es tracta de dibuixar línies a partir de les emocions que sentens els alumnes a partir d’una música. Un cop acabada la música, han d’observar i reconèixer imatges que s’han format amb les línies aleatòriament. Finalment, han de posar paraules a les imatges i compartir amb els companys i companyes les seves creacions.

Han sortit treballs molt divertits!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *