TREBALLEM LA TARDOR

Els alumnes de l’aula 4, aprofitant l’entorn de la nostra escola, hem treballat la tardor.

Hem fet vocabulari dels fruits de la tardor a través d’imatges i cançons i n’hem tastat alguns com el moniato, la poma, la taronja o les castanyes. Hem fet servir les pomes i les taronges per pintar estampant-les sobre un full en blanc.

També hem anat a recollir fulles al bosc i les hem manipulat per veure com són, quin tacte tenen o quin soroll fan quan les toquem. Hem utilitzat els fruits i les fulles per treballar les seriacions.

Els nens i nenes de l’aula s’ho han passat molt bé.