SORTIDES AULA 5

El mes de juny els alumnes de l’aula 5 hem fet dues sortides dins el projecte d’inclusió social, en petit grup, a Banyoles i a Santa Coloma.

A la sortida a Banyoles hi van participar tres alumnes i vam gaudir d’esmorzar a la zona de picnic de la Draga per després seguir un tram del camí que voreja l’estany. Vam fer una aturada per reposar a la Zona de Bany.

A Santa Coloma vàrem anar quatre alumnes però no ens va acompanyar el temps, i vam decidir que en lloc de caminar amb els paraigües els agradaria més anar a la fàbrica de galetes “Trias “, vam entrar a la botiga i vam comprar unes galetes que els van encantar.