PLAYLIST ABELLEROLS

Pels alumnes de l’aula dels Abellerols, la música és una de les àrees que desperta més interès, i els ajuda a  desenvolupar  hàbits d’escolta i atenció.
Gràcies a la música, és possible crear un clima positiu de participació i col·laboració en l’àmbit grupal.
Com a objectius generals en aquesta activitat  ens proposem:
• Escoltar amb interès cançons
• Aprendre cançons i els gestos que les acompanyen
• Cantar
• Reproduir una melodia
• Seguir la pulsació d’una cançó
• Descobrir, experimentar, reconèixer, diferenciar i reproduir les qualitats del so
• Mantenir l’atenció en un espectacle musical ja sigui dins de l’escola com fora

Treballem amb el suport de diferents eines, la Clevertouch, l’ordinador, les “tablets“, el projector.
Els gustos musicals són variats i el que fem és donar l’oportunitat als alumnes que triïn ells les cançons que volen. Pels alumnes sense llenguatge oral, tenim una llibreta amb  imatges dels vídeos de les cançons que escoltem, així ells poden triar la que volen en un moment determinat. També tenim una playlist de l’aula que anem ampliant a mesura que aprenem les cançons.

Treballem  tant en l’àmbit gestual, com “aram sam sam“, “yupiyaya“, com en l’àmbit rítmic,” si mama ka“, com en l’àmbit melòdic o visual.
A més a més fem servir instruments, triangle, panderetes, timbals i intentem seguir diferents ritmes musicals.

Us deixem la nostre PLAYLIST per si voleu fer-hi un cop d’ull.

PLAYLIST ABELLEROLS.

1. “PLOU PLOU PLOU” Cantem en Família