LA IMAN ENS ENSENYA L’ESTRUCTURA D’UN DIA A L’ESCOLA

“Dóna’m una estructura per a comprendre el meu entorn”

Ángel Riviere

Sóc la IMAN de l’aula dels Abellerols i m’agradaria ensenyar-vos algunes de les activitats que faig a l’escola.
El matí quan arribem fem la benvinguda de forma relaxada i amb la cançó del “BON DIA dels Atrapasomnis”.
Després ja comencem les diferents activitats, de manipulació, plàstica, música, psicomotricitat… on experimentem, aprenem, juguem…
M’agrada molt tenir alguna cosa per distreure’m a les mans, sobretot fils de colors.

M’ho passo bé escoltant música, però també estic contenta quan puc estar una estona al pati amb els meus companys.

A l’hora de marxar ens acomiadem amb la cançó de l’adéu adéu.

Treballar rutines m’ajuda a estructurar el meu temps i em fa mes fàcil entendre el que passa al meu voltant.