FUNDACIÓ MONA

“És un Centre de Rehabilitació on recuperen del maltractament ximpanzés i macacos que han estat artistes de circ, de televisió, models de publicitat o fins i tot mascotes. Un maltractament invisible fins fa poc en la nostra societat. Molts han viscut llargs anys en absoluta solitud i terribles condicions, però el nostre centre de rehabilitació proporciona una excel·lent llar a aquests primats rescatats, on es recuperen vivint en família amb els seus congèneres, en un entorn natural. MONA els ofereix aquesta segona oportunitat que tant es mereixen de tenir una vida més digna i lliure de patiment.”

FUNDACIÓ MONA

Avui els grups dels Abellerols i #joparticipoJR hem anat a visitar la Fundació Mona a Riudellots de la Selva. Ens han presentat en Nico en Marco i en Victor que són alguns dels ximpanzés i macacos del centre.

Ha estat una experiència diferent. Hem hagut d’estar en silenci perquè als ximpanzés no els agraden els sorolls, l’Adrià ha escoltat molt atent totes les explicacions.