FESTA DE CLOENDA A LA PINEDA DE SANT GREGORI

El divendres 9 de juny, les aules Blauets, Cargolets i Pica-soques,  ens vam retrobar amb els alumnes de sisè de l’escola Agustí Gifre de Sant Gregori, amb els que hem fet activitats conjuntes durant el curs, per celebrar la festa de cloenda.
Ens van preparar jocs molt divertits. Primer ens van entregar a cadascú una medalla d’un color determinat amb unes caselles amb el nombre de jocs on podíem participar.
Ens vam agrupar pel color de la medalla, i  a mesura que anàvem fent els jocs ens marcaven el número corresponent. N’hi havia de més o menys dificultat, i ells ens ajudaven i acompanyaven si calia.

Bitlles catalanes

Estirar la corda

Petar els globus dels companys ( lligats al peu )

Cursa amb globus per parelles

Bombolles de sabó per dins les anelles.

Tombar els cubs

Passar la teranyina

El twister

Curses de sacs

Diana

Va ser genial, cadascú va fer amistat amb els nois i noies del seu equip però també amb altres equips.

Ens vam acomiadar desitjant-nos tots un bon estiu, i ja tenim ganes de tornar a fer les trobades el proper curs!

MOLTES GRÀCIES A L’ESCOLA AGUSTÍ GIFRE, I EN PARTICULAR ALS MESTRES I ALUMNES DE SISÈ CURS, PER FER POSSIBLE AQUESTA EXPERIÈNCIA !