FA VENT I PLOU A L’AULA 4

EXPERIMENTEM AMB EL VENT I LA PLUJA

Dins del projecte d’hivern que tenim a l’escola , una de les activitats que hem fem al llarg d’aquest trimestre ha estat la d’experimentar el vent i la pluja.

Algunes de les activitats ha estat anar a fora de l’aula (a l’exterior). Hem aprofitat quan ha fet  vent i quan ha plogut.

Hem escoltar el soroll que fa el vent ( com es mouen les branques, com cauen algunes fulles, com es mouen els cabells, … ) i amb la pluja ens hem mullat i hem fet servir el paraigua.

També hem treballat el vent i la pluja dins de l’aula, tot simulant el vent amb un ventilador amb cintes i la pluja amb un xiu-xiu i paraigua.

Ens MULLEM perquè no portem el paraigua

NO ens mullem perquè el paraigua ens protegeix

Ens hem adaptat a nivell comunicatiu a cada alumne i hem utilitzat pictogrames, fotos reals o commutador.

ENS HAN AGRADAT MOOOLT I ENS HO HEM PASSAT SUPERBÉ!!!!