# DIA INTERNACIONAL DE LA DONA 8M

Per celebrar el dia de la dona, els Abellerols hem fet un taller de tenyir samarretes de color lila. Amb tint i aigua hem creat el color que després ens ha servit per pintar les samarretes amb els nostres alumnes seguint la tècnia Tie dye.  Així doncs, un cop creat el tint de color, hem embolicat les samarretes de diferent forma i utilitzant diverses gomes elàstiques. Posteriorment, els alumnes ens han ajudat a fer la tinció amb diferents materials. Uns han volgut fer servir pinzell, altres esponges, i d’altres s’han decantat per buidar mica e mica els pots amb el colorant.

Gràcies a aquest taller els alumnes han posat en pràctica les habilitats manipulatives i la seva creativitat, fomentant alhora el treball en equip de l’aula.

Tot el grup ens ho hem passat d’allò més bé i ens hem quedat molt contents i satisfets del resultat, ja que han quedat molt vistoses, diverides i diferents.

Per això, hem estrenat les samarretes el mateix dilluns dia 8 de març per celebrar aquest dia tant important en la nostra societat.