Activitat física al parc d’oci adaptat.

L’activitat física és molt important i per això tenim programat al nostre horari de l’aula 5 un passeig diari seguint diferents rutes i un treball més específic de psicomotricitat amb el fisioterapeuta, cada dimarts a la tarda.
Aquest curs hem introduït l’ús del Parc d’oci adaptat del Consorci, al costat del laberint i el jardí de les olors.

Aprofitem el camí de baixada i pujada per millorar aspectes de la marxa en terreny irregular pel camí del bosc,

per fomentar una major autonomia i seguretat, i intentem que el grup segueixi un mateix ritme evitant que uns s’avancin o endarrereixin massa.

A l’espai d’oci adaptat  utilitzem els diferents aparells en funció de les necessitats i/o capacitats de cada alumne/-a.

El treball pot ser amb acompanyament i guia o de forma autònoma, sempre amb supervisió i …

…si ens cansem podem fer un descans als bancs per tornar  cap a l’escola que ens queda tot el camí de pujada.