EL DIA DE LA PAU A L’ESCOLA

EL 30 de gener es celebra el ” Dia escolar de la No violència i la Pau” i a l’escola hem fet una activitat tots junts per celebrar-ho.
L’aula 3 va proposar aquest mural que van trobar a internet d’una altra escola. Vam pensar que tots hi podríem col·laborar perquè és molt senzill i molt visual.
Les aules han treballat el tema de la Pau de diferents maneres: pintant, mirant contes, cançons, vídeos …
Cada aula es va encarregar de pintar rodones d’un dels colors de l’arc de Sant Martí per confeccionar el mural de la Pau. Al pati del davant de l’escola, amb música de festa, hem anat enganxant entre tots les rodones i ens ha quedat un mural genial !!!
Tots junts hem pogut gaudir a la festa amb diferents activitats: al saltador, jugant a futbol, amb el “paracaigudes “… Ha estat una festa molt divertida!!