Cloenda i donació de beneficis de la Cooperativa Somriure casserrenc

Bones famílies!

Ja s’acosta el final del curs escolar i, per això, també va arribar el dia de posar punt i final a la nostra cooperativa somriure casserrenc, amb la creació de la qual els alumnes de cicle superior hem après i gaudit tant. Per celebrar-ne la creació i donar les gràcies per la col·laboració de tots els nostres companys i companyes de l’escola, amb una part dels beneficis obtinguts vam poder convidar a un gelat a tots els nens i nenes de l’escola.

Aquell mateix dia també vam donar el 15% dels beneficis obtinguts a l’entitat solidària que havíem triat, en aquest cas, la Creu Roja del Berguedà. Fins a l’escola es van desplaçar la Queralt i l’Anna, dues de les tècniques de Creu Roja Berguedà i, també, la Queralt Escobet, coordinadora de l’entitat. Van estar molt agraïdes de la donació i els membres de la cooperativa, també.

Si cliqueu a la fotografia podreu accedir a l’àlbum complet.