Ara arriba el Carnestoltes…!

El Carnestoltes sobreviu a la pluja: Indult al Rei i festa al pavelló!

Diuen que “a mal temps, bona cara”, i aquest Carnestoltes ho hem demostrat amb més ganes que mai. Tot i que la pluja ens va obligar a suspendre la rua pels carrers, no va poder aturar les ganes de gresca.

Davant la imprevista aigua, vam prendre una decisió excepcional: hem indultat el Rei Carnestoltes! En lloc de cremar-lo, el vam posar a cobert per celebrar la seva festa a recer.

El pavelló es va convertir en l’escenari d’un gran ball de disfresses. Gràcies a l’energia dels infants, vam omplir el recinte de color, demostrant que la festa es porta a dins i que no hi ha tempesta que pugui amb el nostre esperit festiu.

Gràcies a tothom per la vostra flexibilitat i per fer que, tot i el canvi de plans, aquest Carnestoltes hagi estat inoblidable.

Clicant aquí en podreu  veure les fotos.

 

Desplaça cap amunt
Ves al contingut