SORTIDA MICOLÒGICA I DESCOBERTA DE L’ENTORN.
Els alumnes de cicle mitjà hem realitzat una sortida micològica i de descoberta de l’entorn. L’activitat l’hem dividit en dos grans blocs: el primer, en la cerca dels fongs i, el segon, en la seva observació i classificació. Volem agrair la col·laboració del Quico que ens ha ajudat i assessorat en tot moment!
SORTIDA MICOLÒGICA I DESCOBERTA DE L’ENTORN. Llegeix més »









