Musical d’Olesa 2n – OZ21

OZ21 – CANÇONS DEL SEGON MIL·LENI

El dimecres 22 de maig va tenir lloc l’espectacle musical organitzat pel grup de treball de mestres de música, aquest any basat amb la història del Mag de Oz i musicat amb cançons del segon mil·leni.

Aquest any hi van participar els alumnes de 2n i van interpretar la cançó Sk8ter boy de l’Avril Lavigne, això sí, amb l’adaptació del text feta per nosaltres.

Un dels fets més singulars per nosaltres va ser l’acolliment que vam fer a un grup d’alumnes de l’escola Puig de na Fàtima de Mallorca que també participava de l’espectacle. Van arribar un dia abans i es van quedar a sopar i dormir a l’escola. Les famílies i mestres van organitzar l’acollida i va ser una experiència molt positiva.

Us deixem l’enllaç per poder-hi veure algunes imatges i molt properament també els videos de les actuacions.

videos i fotos

OZ21. Cançons del segon mil·leni

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *