1. Lluís Miquel Bordon Font

Bon dia,

Soc en Lluís Miquel Bordon Font, tutor de 5èB del CEIP Sant Antoni de Portmany (Eivissa). Us escrivim perquè formam part del programa “Parlem català, intercanvis entre centres educatius dels territoris de parla catalana” i us volíem demanar si estaríeu interessats a col·laborar amb nosaltres.

Es tractaria de dur a terme algun projecte en comú entre les dues escoles (grups de 5è), intercanviar informacions, cartes, missatges, etc i tancar el projecte amb un intercanvi de visites, amb una durada de 3 o 4 dies.

Si us sembla interessant podem parlar-ho. La meva adreça és: lluismikelcatala@gmail.com
    També us podeu posar en contacte al meu telèfon que és el 600 769 267 o en qualsevol de l’escola que podeu trobar a la pàgina: http://ceipsantantoni.blogspot.com/

Moltes gràcies!