SORTIDA DE TARDOR A CAN MAS (P3)

El dimarts 16 d’octubre, els infants d’ Educació Infantil  de l’escola van anar d’excursió a la casa de colònies de Can Mas. Els nens i nenes de P3 anàveu  ben preparats: motxilles amb el menjar i aigua per passar el dia i un calçat adequat per caminar. Quan varem arribar a la casa, vam esmorzar i després la castanyera ens va explicar una història i ens va dir unes paraules màgiques (“PITUFLI, PITUFLA CASTANYES VULL TROBAR”) per poder trobar castanyes, ja que a Torrelles no hi ha castanyers i sense aquestes paraules no haguéssiu pogut trobar-ne. Vareu omplir els cistells de castanyes i després us vareu rentar les mans per elaborar panellets (d’ametlla, pinyons i xocolata), mentre els panellets eren al forn, altre cop a rentar mans i tot seguit vam anar a la granja on hi havien conills, gallines, ànecs, ovelles, cabra, truja, vaca i poni. Altre cop a rentar mans per poder dinar, abans de marxar us van donar una bosseta  de  panellets cuits i una altra de castanyes torrades per cadascú. Va arribar l’hora de tornar a l’escola i alguns de vosaltres estàveu molt cansats. Va ser un dia molt intens, ple d’activitats molt interessants!

Moltes gràcies a les famílies que ens vareu poder acompanyar.

Per poder veure les fotos cliqueu aquí