La botiga de P3

Durant el mes de febrer i la primera quinzena de març vam estar treballant les botigues, el primer que vam fer va ser una conversa sobre les botigues del poble que coneixíem, després vam fer una votació per tal d’escollir quina botiga volíem visitar, la majoria d’infants van escollir la botiga de joguines i roba “NINS I NINES”. Després de la visita, vam començar a pensar com faríem la nostra botiga, quines coses necessitàvem, quins productes vendríem, quin preu tindrien, quin nom posaríem …I ens vam posar a treballar!.

Ens calia posar un nom a la nostra botiga i després de parlar-ho molt la botiga es va dir: “BOTIGA DE JOGUINES DE P3”.

Havíem d’inaugurar la botiga i l’Anna va ser la persona que van voler que ho fes, li vam portar una carta per convidar-la el dia de la inauguració. Un cop inaugurada la botiga, vam fer un pica-pica, tot el que van menjar ho havien decidit els infants.

Abans de començar a jugar a la botiga, vam fer un treball previ amb les monedes (reconèixer-les, comptatge, equivalències…).

I va arribar el moment de començar a jugar a fer de venedors/es i de compradors/es.

Gràcies a totes les famílies que vareu col·laborar en aquest projecte.

Per veure les fotos feu clic aquí

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *