Benvinguts al nou curs escolar 2017-2018!
Benvolgudes famílies, esperem que hàgiu passat unes bones vacances i estigueu preparades per començar aquest nou curs. Tot seguit us fem arribar informació útil a tenir en compte.
EL NOSTRE EQUIP:
EDUCACIÓ INFANTIL | EDUCACIÓ PRIMÀRIA | ESPECIALISTES I
EQUIP PSICOPEDAGÒGIC |
P3: Elisabet Esteve / Mireia Ferrer P4: Laura Cabré P5: Elisabet Matas Coordinadora: Laura Cabré Música: Cesc Balsells Anglès: Virginia Jiménez Suport: Cristina Hernández, Dolors Farrés, Guillem J.
|
1r Anna Mangado 2n Esther Fouce 3r: Sílvia Morillo 4t A: Cristina Fernández 4t B: Carme Peralta 5è: Sònia Muñoz 6è: Xavier Vàzquez Coordinadora: Cristina F. Suport: tots els mestres de primària a més de Dolors Farrés, Ana Sanz, Glòria Vargas, Guillem J.
|
Ed. Física: Sílvia Domínguez, Guillem J Ed. Especial: Cristina H. Música: Cesc Balsells Anglès: Virginia Jiménez, Esther Fouce i Ana S. Religió: Glòria Vargas Psicopedagog EAP: Joana Nicolau Psicòloga Municipal: Irene Domínguez |
EQUIP DIRECTIU
PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS |
||
Director: Cesc Balsells Administrativa: Mercè Torras
Cap d’Estudis: Virginia Jiménez Conserge: Àngela Fàbregues Secretària: Dolors Farrés |
||
ACOLLIDA | ||
Matí i tarda: Micaela Rodríguez i Clara Torregrosa |
||
PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES A L’ESCOLA
Tenint en compte que la institució escolar és una comunitat d’aprenentatge oberta, on totes les persones involucrades en l’educació aprenem les unes de les altres, l’escola ha dissenyat l’espai educatiu dels “PROJECTES D’ESCOLA” on la col·laboració de les famílies és bàsica. El dia assenyalat és el divendres a la tarda, de 15.00h a 15.45h. El dia de la reunió d’inici de curs del vostre fill/a rebreu més informació al respecte. Les famílies interessades a participar d’aquest projecte podreu comunicar-nos-ho el mateix dia de la reunió o també via agenda. Farem una primera reunió amb tots els que s’hagin apuntat el divendres 29 de setembre a les 15h.
Reserveu el dissabte 21 d’octubre per venir a l’escola a fer diverses feines, com en altres anys és el DIA DEL BRICOLATGE!!!
ANIVERSARIS
L’etapa d’ Educació Infantil ho celebra a l’aula. Qui ho desitgi, pot portar un senzill esmorzar, fàcil de repartir per tots els nens/es (pot ser una coca, galetes…). Eviteu els pastissos amb molta nata o xocolata i els sucs o begudes.
A l’etapa d’Educació Primària ja no compartirem esmorzar.
Creiem que l’Escola no és lloc per les bosses de “xuxes”.
PUNTUALITAT, ENTRADES I SORTIDES
Us recordem la necessitat de ser puntuals tant a les entrades com a la sortida de l’escola. Veieu protocol de puntualitat en el full del juliol.
Les famílies podeu acompanyar els vostres fills/es d’Educació Infantil fins a la classe i els recollireu a la tarda allà mateix. Al migdia el mestre/a acompanya als alumnes a la porta.
Els nens/es de primària entren sols a l’escola, encara que estiguin a l’edifici d’Infantil.
A la sortida el mestre/a acompanyarà als infants de Cicle Inicial fins al pati i allà es trobaran amb les famílies. Els infants a partir de tercer de primària surten sols de l’escola.
L’acollida matinal i la de tarda es farà al menjador i per tant heu d’entrar per la porta verda de l’escola.
PATIS
Els alumnes d’Educació Primària, com cada any, tindran un “dia de rodes”, que serà els dimecres. Aquest dia podran portar patins, patinets i monopatins per fer-los servir a l’hora del pati. Us recordem que hauran de portar el patins en una funda o bossa per poder-los deixar al penjador del passadís i que els patinets i monopatins es deixaran a l’entrada de l’escola, entre la reixa verda i la porta blanca d’entrada. En cas de pluja no s’han de portar. És obligatori l’ús de casc. Qui no el porti no podrà fer servir la seva joguina.
REUNIONS DE CURS
Us detallem el dia de les reunions d’inici de curs. L’hora serà a les 16:45h.
P3: dimarts 26 de setembre P4: dilluns 25 de setembre P5: dimecres 27 de setembre
|
1r: dijous 5 d’octubre 2n: dimecres 4 d’octubre 3r: dijous 28 de setembre 4tA i 4tB: dijous 28 de setembre 5è: dimarts 3 d’octubre 6è: dilluns 2 d’octubre |
Us recordem que vam canviar el format de les reunions. Volem partir dels vostres interessos, és per això que el primer d’escola rebreu un full amb més informació al respecte.
MENJADOR
Les famílies que necessiteu utilitzar el menjador de manera esporàdica podeu notificar-ho directament a la coordinadora, Sara Maestre, fins a les 10 del matí o bé telefonant al 607189236.
Anoteu-ho, també, a l’agenda, per tal que el mestre en tingui coneixement.
Tots els nens i nenes de l’escola dinaran al menjador de l’edifici de primària en dos torns: P3-P4, P5, 1r i 2n, després de 3r a 6è .
En cas de ser usuari fix del menjador, cal que notifiqueu via agenda o telefònicament el dia que el vostre fill/a no es quedi a dinar. No es deixarà sortir sol a cap alumne que ho notifiqui ell de paraula.
A més, cal que recordeu que si no ho heu notificat se us cobrarà el menú sencer.
Esperem que sigui un curs ben profitós !!
L’EQUIP EDUCATIU |
Torrelles de Llobregat, 8 de setembre de 2017