INFORMACIÓ NOU CURS ESCOLAR

 

Benvinguts al nou curs escolar 2017-2018!

 

Benvolgudes famílies, esperem que hàgiu passat unes bones vacances i estigueu preparades per començar aquest nou curs. Tot seguit us fem arribar informació útil a tenir en compte.

 

EL NOSTRE EQUIP:

 

     EDUCACIÓ INFANTIL   EDUCACIÓ PRIMÀRIA   ESPECIALISTES I

EQUIP PSICOPEDAGÒGIC

 

P3: Elisabet Esteve / Mireia

Ferrer

P4: Laura Cabré

P5: Elisabet Matas

Coordinadora: Laura Cabré

Música: Cesc Balsells

Anglès: Virginia Jiménez

Suport:  Cristina Hernández,

Dolors Farrés, Guillem J.

 

 

1r Anna Mangado

2n  Esther Fouce

3r: Sílvia Morillo

4t A: Cristina Fernández

4t B: Carme Peralta

5è: Sònia Muñoz

6è: Xavier Vàzquez

Coordinadora: Cristina F.

Suport: tots els mestres de

primària a més de Dolors

Farrés, Ana Sanz,

Glòria Vargas, Guillem J.

 

 

Ed. Física: Sílvia Domínguez,

Guillem J

Ed. Especial: Cristina H.

Música: Cesc Balsells

Anglès: Virginia Jiménez,

Esther Fouce i Ana S.

Religió: Glòria Vargas

Psicopedagog EAP: Joana

Nicolau

Psicòloga Municipal: Irene Domínguez

EQUIP DIRECTIU

PERSONAL D’ADMINISTRACIÓ I SERVEIS

Director:  Cesc Balsells                                                        Administrativa: Mercè Torras

Cap d’Estudis: Virginia Jiménez                                          Conserge: Àngela Fàbregues

Secretària:  Dolors Farrés

ACOLLIDA
 

Matí i tarda:  Micaela Rodríguez i Clara Torregrosa

 

 

 

 

PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES A L’ESCOLA

 

Tenint en compte que la institució escolar és una comunitat d’aprenentatge oberta, on totes les persones involucrades en l’educació aprenem les unes de  les altres, l’escola ha dissenyat l’espai educatiu dels “PROJECTES D’ESCOLA” on la col·laboració de les famílies és bàsica. El dia assenyalat és el divendres a la tarda, de 15.00h a 15.45h. El dia de la reunió d’inici de curs del vostre fill/a rebreu més informació al respecte. Les famílies interessades a participar d’aquest projecte podreu comunicar-nos-ho el mateix dia de la reunió o també via agenda. Farem una primera reunió amb tots els que s’hagin apuntat el divendres 29 de setembre a les 15h.

 

Reserveu el dissabte 21 d’octubre per venir a l’escola a fer diverses feines, com en altres anys és el DIA DEL BRICOLATGE!!!

 

ANIVERSARIS

 

L’etapa d’ Educació Infantil ho celebra a l’aula. Qui ho desitgi, pot portar un senzill esmorzar, fàcil de repartir per tots els nens/es (pot ser una coca, galetes…). Eviteu els pastissos amb molta nata o xocolata i els sucs o begudes.

A l’etapa d’Educació Primària ja no compartirem esmorzar.

Creiem que l’Escola no és lloc per les bosses de “xuxes”. 

 

PUNTUALITAT, ENTRADES I SORTIDES

 

Us recordem la necessitat de ser puntuals tant a les entrades com a la sortida de l’escola. Veieu protocol de puntualitat en el full del juliol.

Les famílies podeu acompanyar els vostres fills/es d’Educació Infantil fins a la classe i els recollireu a la tarda allà mateix. Al migdia el mestre/a acompanya als alumnes a la porta.

Els nens/es de primària entren sols a l’escola, encara que estiguin a l’edifici d’Infantil.

A la sortida el mestre/a acompanyarà als infants de Cicle Inicial fins al pati i allà es trobaran amb les famílies. Els infants a partir de tercer de primària surten sols de l’escola.

L’acollida matinal i la de tarda es farà al menjador i per tant heu d’entrar per la porta verda de l’escola.

 

 

 

 

PATIS

Els alumnes d’Educació Primària, com cada any, tindran un “dia de rodes”, que serà els dimecres. Aquest dia podran portar patins, patinets i monopatins per fer-los servir a l’hora del pati. Us recordem que hauran de portar el patins en una funda o bossa per poder-los deixar al penjador del passadís i que els patinets i monopatins es deixaran a l’entrada de l’escola, entre la reixa verda i la porta blanca d’entrada. En cas de pluja no s’han de portar.  És obligatori l’ús de casc. Qui no el porti no podrà fer servir la seva joguina.

 

REUNIONS DE CURS

Us detallem el dia de les reunions d’inici de curs. L’hora serà a les 16:45h.

 

  P3: dimarts 26 de setembre

P4: dilluns 25 de setembre

P5: dimecres 27 de setembre

 

 

1r: dijous 5 d’octubre

2n:  dimecres 4  d’octubre

3r:  dijous 28 de setembre

4tA i 4tB: dijous 28 de setembre

:  dimarts 3 d’octubre

: dilluns 2 d’octubre

 

Us recordem que vam canviar el format de les reunions. Volem partir dels vostres interessos, és per això que el primer d’escola rebreu un full amb més informació al respecte.

MENJADOR

Les famílies que necessiteu utilitzar el menjador de manera esporàdica  podeu notificar-ho  directament a la coordinadora, Sara Maestre, fins a les 10 del matí  o bé telefonant al 607189236.

Anoteu-ho, també, a l’agenda, per tal que el mestre en tingui coneixement.

Tots els nens i nenes de l’escola dinaran al menjador de l’edifici de primària en dos torns: P3-P4, P5, 1r i 2n, després de 3r a 6è .

En cas de ser usuari fix del menjador, cal que notifiqueu via agenda o telefònicament el dia que el vostre fill/a no es quedi a dinar. No es deixarà sortir sol a cap alumne que ho notifiqui ell de paraula.

 

A més, cal que recordeu que si no ho heu notificat se us cobrarà el menú sencer.

Esperem que sigui un curs ben profitós !!

L’EQUIP EDUCATIU

 

 

Torrelles de Llobregat, 8 de setembre de 2017

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>