I Concurs infantil de dibuix de tardor

Ara que ha arribat la tardor, hem pensat que estaria bé fer un concurs per veure que significa per als nens.
Agafeu paper i llapis o el que més us agradi i feu un dibuix. El més bonic s’emporta un regal.
bases del concurs.

Bases I Concurs infantil de Dibuix de Tardor 2020
OBJECTIUS
Convidem a tots els infants de l’escola Can Coll (de 3 a 12 anys) a que ens expliquin, mitjançant un dibuix, què és per a ells i com viuen i gaudeixen de la Tardor a Torrelles.
BASES:
1. El tema dels dibuixos és “La meva tardor a Torrelles”.

2. Els dibuixos han d’haver estat creats totalment per l’alumne/a que els presenta.

3. Els treballs han de tenir la mida d’un DIN-A4 (210mm x 297mm de llarg),en horitzontal o en vertical.

4. S’acceptaran totes les tècniques i materials, sempre que es respectin les mides i que el treball es pugui acabar reproduint en una cartolina.

5. Es podran presentar a concurs un màxim de 2 dibuixos per alumne/a.

6. Els dibuixos elaborats es lliuraran a l’adreça: ampaceipcancoll@gmail.com, indicant a la capçalera: “I Concurs infantil de dibuix de tardor” i en el cos del correu,
el nom i cognoms, el curs i el grup de l’alumne/a.

7. La data final de lliurament dels treballs serà el dia 25 d’octubre de 2020. Els treballs lliurats després d’aquesta data quedaran fora del concurs.

8. Els treballs es dividiran en 3 categories segons el curs de l’autor/a:
1a. categoria: Educació Infantil (Comunitat de petits).
2a. categoria: 1r, 2n i 3r d’Educació Primària (Comunitat de mitjans).
3a. categoria: 4t, 5è i 6è d’Educació Primària (Comunitat de grans).

9. El jurat elegirà un/a guanyador/a per cada categoria. Tots els treballs guanyadors es publicaran a les xarxes socials de l’AMPA.

10. Cadascun/a dels/de les guanyadors/es també rebrà com a premi, un lot de material de dibuix i un got reutilitzable de l’AMPA.

11. Els treballs guanyadors es donaran a conèixer el dia 30 d’octubre publicant-los al web de l’AMPA i al Hall de l’escola.

12. El jurat el formaran els membres de la junta de l’AMPA de l’escola i es reserva el dret de declarar desert el concurs i de decidir sobre qualsevol altre punt no previst per aquestes bases.

13. Els membres del jurat no coneixeran el nom dels participants.

14. La presentació en el concurs implica l’autorització a l’AMPA de l’Escola Can Coll a publicar i exhibir els treballs i el nom dels concursants en l’àmbit educatiu que li és propi.

15. Els treballs guanyadors s’emmarcaran i es penjaran al hall de l’escola i posteriorment al despatx de l’AMPA.

L’AMPA som tots i totes!!