Els projectes que ajuden a l’escola

Hola famílies com ja sabeu cada divendres  per la tarda fem els projectes d’escola.

Hi ha molts perquè ens ajuden a fer l’escola millor, com per exemple: el web (el fa 5è i 6è), pati gran (que és per netejar el pati, ho fa 3r, 4t i 5è, també hi ha un projecte que es diu col-laboració: A aquest projecte es reuneixen una o dues mares i alguns nens o nenes de l’escola i reparteixen a totes les classes els objectes perduts o si l’escola necessita fer alguna feina com posar un cartell per explicar alguna cosa que ha passat també ajuden. També anem al Serralet, que van persones de 4t  i 5è. Hi ha un altre projecte que és el de Ludojocs on els nens de 6è juguen amb infantil perquè es sentin millor i juguin també amb nens més grans.  S’ho passen molt bé amb nosaltres!

Fet per 5è i 6è