CAMINADA-BOTIFARRADA

Hola famílies, el dia 13 de Maig a les 10:30 del mati, tindrà lloc la botifarrada i la caminada a Can Coll. El tiquet es pot comprar a la consergeria de l’escola, a nins i nines, al forn vell i a la Quises fins al 8 de Maig 2018.

El tiquet d’adult costa 8€. Inclou: botifarra, pa amb tomàquet, mongetes, all i oli, refresc o aigua, pastís, cafè i got d’aniversari.

El tiquet infantil costa 4€ fins als 12 anys. Inclou: botifarra, pa amb tomàquet, patates xips, all i oli, refresc o aigua, pastís i got d’aniversari.

Heu de portar: estovalles, plat, coberts, tovallons i moltes ganes de passar-ho BÉ!!!

Alumnes de Cicle Superior

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *