ATUREM EL CANVI CLIMÀTIC, ACTE COL·LABORATIU DELS CENTRES EDUCATIUS

Després del treball dut a terme durant tota la setmana al voltant del CANVI CLIMÀTIC, aquest matí  ens hem trobat els tres centres educatius del poble (Escola Sant Martí, Insttitut i Escola Can Coll) per tal de posar en comú les iniciatives preses per tal de preservar la natura i entorn, i minimitzar les conseqüències del canvi climàtic.

Hem començat l’acte amb les paraules de l’alcalde de Torrelles, el Sr. Ignasi Llorente, que amb una posició propera als infants els ha fet una molt bona explicació dels motius que en el dia d’avui ens havien portat a reivindicar-nos en el centre del poble.

Seguidament alguns alumnes, representants cada curs, s’han anat apropant a les escales de l’Ajuntament per fer entrega d’unes banderoles amb les seves iniciatives, les quals quedaran exposades de forma visible.

Per acabar hem escoltat i ballat tots junts la cançó “Madre Tierra” de Macaco