Concert Guitarra i Veu

Ahir dimecres 29 de maig, els alumnes de Cicle Superior, vam poder gaudir d’un recital de guitarra i veu a la Saleta de l’escola.

Gràcies al conveni que tenim amb el Conservatori del Liceu, vam escoltar a en Gerard Mejias (guitarra) i a la Mariana Carrilho (MezzoSoprano).

Ens van interpretat obres del Barroc, Classicisme i S.XX gaudint de la música de J. S. Bach, D. Aguado, Enric Granados,…

En Sergi Vicente, professor de guitarra i director del conjunt de cambra del Conservatori del Liceu, va fer-nos una explicació prèvia, per a poder entendre i ubicar la música que van interpretar els dos artistes.

Us deixem algunes fotografies de l’actuació.

Vam quedar encantats, ben segur que aviat tornarem a tenir més sorpreses com aquest recital gràcies a la nostra col·laboració amb l’Escola de Música i el Conservatori!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *