Òrgans de govern

Òrgans de govern i de gestió de l’escola

El Titular de l’escola és el CENTRE CATÒLIC i té la responsabilitat última davant l’Administració educativa, els pares i mares d’alumnes, el professorat i el personal d’administració i serveis.

Òrgans de govern unipersonals

El Titular és representat a l’escola pel Sr. Joaquim Llorens, que és també l’Administrador.

La Directora Pedagògica és la responsable de dirigir i coordinar el conjunt de les activitats acadèmiques. Aquesta funció la porta a terme Maria Rosa Cuscó.

La Subdirectora és la responsable d’impulsar el treball escolar juntament amb la directora i de portar a terme aquelles funcions que l’Administrador li delegui. Aquesta funció la porta a terme Anna M. Llorens.

Òrgans de gestió unipersonals

La Cap d’Estudis és la responsable del seguiment de les activitats docents amb col·laboració amb el directora, la subdirectora i el claustre de professors. Aquesta funció la porta a terme Olga Rovira.

La Secretària és la responsable de l’arxiu documental del centre en els aspectes acadèmics i administratius així com l’atenció a les famílies. Aquesta tasca la realitzen Pilar Trabal i Mònica Cuenca.

Les Coordinadores d’etapa són les responsables del treball conjunt dels mestres de cada nivell. L’educació és una cosa continuada i, per tant, ha de tenir coherència i coordinació. Les responsables són Fàtima Itxart a Educació Infantil i Belén López Ibáñez a Educació Primària.

Òrgans de govern col·legiats:

L’Equip Directiu del Centre és l’òrgan de govern col·legiat que dóna cohesió i continuïtat a l’acció educativa que es realitza en les diferents etapes del centre.

Està format per:

−  La directora: Maria Rosa Cuscó

−  La subdirectora: Anna Maria Llorens

−  La Cap d’Estudis: Olga Rovira

El Claustre de Professors és l’òrgan de govern col·legiat format per la totalitat dels professors i professores que imparteixen la docència en el Centre.

La Junta Directiva de l’AMPA és el grup de pares i mares, que elegits

per l’Assemblea, col·laboren en el bon funcionament de l’Escola.

El Consell Escolar del Centre és l’òrgan de govern col·legiat representatiu de la comunitat educativa i exerceix les seves funcions en el respecte als drets dels alumnes i llurs pares i mares, professors i professores, personal d’administració i serveis i institució titular.

Està format per:

Presidenta:

MARIA ROSA CUSCÓ I ALBERÓ

Representants de la Titularitat:

JOAQUIM LLORENS I CABOT

ANTONI BLANCH I JOSEPH