Internacionalització

L’escola Agrària d’Amposta ofereix als alumnes de 1r i 2n curs del CFGM de Producció agroecològica i als de 1r i 2n curs del CFGS de Paisatgisme i Medi rural la possibilitat de realitzar la formació en centres de treball (FCT) a l’estranger, a través del programa Erasmus+, en organitzacions amb les quals col·laborem.

Durant el primer trimestre del curs escolar, la responsable d’internacionalització del centre realitza xerrades informatives a tot l’alumnat, per tal que aquest conegui el nou programa Erasmus+ 2021-2027 i el procés a seguir per poder optar a una beca Erasmus.

El nostre centre disposa de la Carta Erasmus d’Educació Superior (ECHE), la qual ens fou atorgada per la Direcció General d’Educació i Cultura de la Comissió Europea l’any 2021. La carta ECHE és obligatòria perquè els nostres alumnes del CFGS de Paisatgisme i Medi rural puguin continuar fent estades FCT a l’estranger en el marc del nou programa Erasmus+ 2021-2027.

Els projectes Erasmus+ de l’Escola Agrària d’Amposta donen com a resultats destacats, entre d’altres, la immersió cultural, la competència lingüística, el coneixement de diferents maneres de treballar, l’adquisició de nous aprenentatges i habilitats que proporcionen a l’alumne autonomia, emprenedoria i capacitat de resolució de problemes, al mateix temps que milloren les seves capacitats d’automotivació i aprenentatge.

DOCUMENTACIÓ