EA d’Amposta

L’Escola Agrària d’Amposta se situa a la ciutat d’Amposta, capital del Montsià, que és la comarca més al sud de Catalunya, amb una intensa activitat agrícola en conreus d’horta, citricultura, olivicultura i arròs.

A l’entorn privilegiat de dos Parcs Naturals, el del Delta de l’Ebre i el dels Ports, l’Escola Agrària d’Amposta es va crear l’any 1972 i forma part de la xarxa d’escoles que el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació té distribuïdes arreu de Catalunya.

L’EA d’Amposta té com a objectius bàsics:

• Capacitar professionalment els joves per a la seva incorporació al món agrari
  • Contribuir al reciclatge de coneixements i a la formació permanents
  • Proporcionar suport al sector

L’Escola Agrària d’Amposta està dintre de la xarxa d’escoles agràries del servei de formació agrària del Departament acció climàtica, alimentació i agenda rural. Podeu consultar tota l’oferta formativa del curs 2022-2023 de les diferents escoles agràries al següent enllaç.