L’alumnat de 1r de Producció Agroecològica de l’Escola Agrària d’Amposta ha visitat la planta de Kellanova a Valls, dins dels mòduls de Comercialització de productes agroecològics i Digitalització.
Durant la visita, els estudiants han pogut conèixer de primera mà el procés de producció i distribució dels cereals de Kellogg’s, dins del projecte Origin, que connecta el territori amb la indústria alimentària.
Un dels punts més interessants ha estat veure com, a partir de l’arròs produït al Delta de l’Ebre, s’elaboren diferents productes que després es distribueixen a nivell mundial.
Aquest tipus de visites permeten a l’alumnat entendre millor la connexió entre producció agrària, transformació alimentària i comercialització, així com conèixer la realitat professional del sector agroalimentari.
Agraïm molt a Kellanova per acollir-nos i compartir aquesta experiència amb els estudiants.




