Política de Qualitat

La Política de Qualitat de l’Escola Agrària de Gandesa

L’escola agrària de Gandesa ha implantat un sistema integrat de gestió de la qualitat i el medi ambient basat en les normes ISO 9001:2015 i ISO 14001:2015 en la gestió per processos, que abasta totes les activitats de l’Àmbit de la formació reglada i contínua.

La qualitat és la part fonamental i prioritària de la seva filosofia i estratègia.

• Satisfer les expectatives, necessitats educatives i garantir la confiança de totes les parts interessades, (equip humà, alumnat, famílies, entorn empresarial i societat en general) acomplir-les ara i el futur.
  • Esdevenir un centre de referència en el camp de l’enologia i de la Elaiotècnia de les nostres comarques i de fomentar la millora contínua.
  • Un Lideratge basat en el treball en equip participació activa i una bona comunicació de tots els membres de l’organització.
  • El compromís amb la qualitat afecta tota l’organització, i la millora contínua, el sistema de gestió de la qualitat i els clients, és una responsabilitat de tot l’equip professional del centre.