Qualitat i Millora Contínua

DOCUMENTS ESTRATÈGICS

Certificats de Qualitat

1. Planificar

D’acord amb el que proposa la Llei d’educació de Catalunya i la normativa derivada, cal planificar les etapes educatives i els cursos d’acord amb la contextualització del projecte educatiu del centre, tant a curt com a llarg termini, d’acord amb unes normes d’organització i de funcionament, i d’una planificació anual dels objectius i de les accions educatives.

2. Fer

Prestar el servei educatiu del procés d’ensenyament i aprenentatge, des de l’acollida inicial fins
a l’avaluació i qualificació finals.

3. Avaluar i aprendre

Analitzar les accions, els objectius assolits i les diferències respecte del que es va planificar inicialment.
Conèixer la satisfacció dels diferents grups d’interès amb el servei ofert i els canvis en relació amb les oportunitats i els riscos que el centre hauria d’abordar.
Actualitzar, si escau, el projecte educatiu del centre i l’estratègia per assolir-lo.

4. Actuar

Fer el redisseny del sistema de gestió per incorporar, en la planificació anual del servei educatiu següent, els aprenentatges organitzatius i els nous objectius estratègics que requereix l’assoliment del que s’ha previst al projecte educatiu.
Amb les eines de la qualitat ajudarem que totes i cadascuna d’aquestes fases, organitzades convenientment per processos, puguin garantir la satisfacció final dels alumnes, les famílies, els professors, les empreses, les institucions i altres parts interessades en l’educació.