Missió, Visió i Avaluar

Missió

La missió de satisfer les expectatives, necessitats educatives i garantir la confiança de totes les parts interessades, (equip humà, alumnat, famílies, entorn empresarial i societat en general), acomplir-les ara i en el futur.

Visió

La visió de l’Escola Agrària de Gandesa d’esdevenir un centre de referència en el camp de l’enologia i de la Elaiotècnia de les nostres comarques i fomentar la millora contínua de les activitats i els serveis que es desenvolupen a l’escola i del sistema de gestió de la qualitat i el medi ambient, així com el foment de l’emprenedoria, de la innovació i la transferència de coneixement.
Un Lideratge basat en el treball en equip, participació activa i una bona comunicació de tots els membres de l’organització, per tal d’assegurar un alt nivell de satisfacció de tota la comunitat educativa.

Avaluar

Avaluar els resultats en base a fets i dades objectives per tal de millorar contínuament l’eficàcia i l’eficiència de les activitats i serveis que desenvolupa i presta a la comunitat.

Un dels compromisos adquirits amb el compliment dels requisits mediambientals reglamentaris és la protecció del medi ambient implementant un sistema de gestió ambiental, reduint el consum de matèries primeres, millorant l’eficiència energètica i evitant l’impacte nociu en totes les activitats amb una conscienciació clara d’afavorir la biodiversitat, la mitigació del canvi climàtic i el foment de la
sensibilització ambiental, no només entre la comunitat educativa, sinó implicant també a tots els nostres proveïdors i clients. Aquest compromís permetrà un bon comportament ambiental dins de la nostra activitat en el marc del creixement verd i la normativa ambiental

El compromís amb la qualitat i la protecció del medi ambient afecta tota l’organització i la millora contínua és una responsabilitat de tot l’equip professional del centre.
L’equip directiu vetllarà perquè la política del sistema integrat de gestió de qualitat i medi ambient sigui coneguda per tota l’organització de l’Escola Agrària de Gandesa i assolir entre tots els objectius de qualitat i medi ambient establerts.