Preinscripció i matrícula

Accés als estudis

Per poder cursar un cicle de grau mitjà cal complir els requisits acadèmics d’accés que estableix la normativa (Consulteu l’apartat Què necessito per accedir-hi per conèixer-los).

Oferta de places

Podeu consultar l’oferta inicial de places a Mapa escolar de la preinscripció.

Informació sobre el procés de sol·licitud de preinscripció

Per accedir a un cicle de formació professional cal formalitzar la sol·licitud de preinscripció. El període de preinscripció d’alumnes per als estudis d’un cicle de grau mitjà pel curs 2024-2025 és del 24 al 30 de maig de 2024.

La sol·licitud de preinscripció s’ha de realitzar en línia. Es pot presentar en format electrònic amb certificat digital, o bé en format electrònic sense certificat digital.

Trobareu tota la informació del procés de preinscripció a la web Preinscripció i Estudiar a Catalunya del Departament d’Educació.

escola_exterior_somgarrigues